vrijdag 18 december 2015

The Balm – Nude Dude

Hoi allemaal!

Geef toe, hoe leuk ziet dit doosje er wel niet uit! En binnenin wordt het alleen maar beter, want daar gaan de mannen uit hun kleren. The Balm heeft nog een voorganger op dit palletje en heet: “Nude’tude”. Deze heb ik niet in het bezit, maar kan je zeker online terugvinden. 



Er zitten vooral warme kleuren in het palletje en de verpakking ziet er vooral zeer aantrekkelijk uit. 



Op mijn arm kunnen jullie de swatches zien.  Ik swatch steeds per man (van boven naar onder)


Zoals jullie kunnen zien is de eerste kleur Fearless niet te vinden om mijn arm. Er zit weinig pigmentatie in deze kleur. Wel zou het een ideale basis oogschaduw kunnen zijn. (Zo is het eenvoudiger om de kleuren te blenden.) Ook de kleur Faithful geeft niet veel pigmentatie af.
Over de andere kleuren valt niets om te merken.
Het borsteltje dat je bij het palletje krijgt is niet echt een topper. 

Hier zie je een everyday make-up look.




Ik heb volgende kleuren gebruikt voor deze look:
- Fearless
- Fabulous
- Feisty
- Friendly 
- Fit


Mijn menig
Sommige kleuren zijn wat minder gepigmenteerd dan andere. Toch vind ik dit een aardig goed palletje voor een everyday make-up look. Ook blijf de make-up lang zitten. De kleuren zijn ook makkelijk te blenden.

The Balm – Nude Dude is te koop in diverse webshops en kost +/- €35

Liefs Pheedra

1 opmerking:

Mariska zei

Ik vind de pigmentatie er nog best goed uit zien! Al helemaal met een eyeshadow base zal je er fijn mee kunnen werken :) blijft een mooi palette!