dinsdag 15 december 2015

Nivea Sensitive 3 in 1 Micellair Water

Hoi allemaal! 

Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je in slaap valt voor de televisie, en geen zin meer hebben om jullie make-up er af te halen? Vanaf nu no more excuses! 
Met het Micellair Water van Nivea haal je jouw make-up er af in no time! 

Ik persoonlijk neem de Nivea Sensitive 3 in 1 Micellair Water, omdat ik een gevoelige huid heb. Je hebt nog 2 andere Micellair Waters, maar die bespreek ik later.



De Nivea Sensitive 3 in 1 Micellair Water belooft volgende dingen: reinigt mild, verwijdert make-up, zuivert en hydrateert in één stap. Vermindert de 3 tekenen van gevoelige huid: roodheid, trekkerigheid en droogheid.
Wel ik kan jullie vertellen dat mijn roodheid veel beter is, mijn huid minder trekt en ook niet droog is.

Ik ben helemaal fan!




Hoe gebruik je dit nu? 
Ik neem 3 wattenschijfjes en bevochtig deze met het Micellair Water. Ik neem de eerste 2 schijfjes en laat deze even rusten op mijn ogen, en maak dan rustige draaiende bewegingen. Je mascara komt er af in no time. Dan neem ik het 3de wattenschijfje en haal ik de rest van mijn make-up er af. Et voila!





Ingrediënten
De bestanddelen van het Micellair Water. Geen parfum, geen alcohol, geen parabenen, geen kleurstoffen. Ook zitten er oliën in die goed zijn voor de huid, enkel maar pluspunten! 



Mijn besluit
Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over het  Nivea Sensitive 3 in 1 Micellair Water, en het iedereen aanbevelen. Dus dames, vanaf nu geen uitvluchten meer om je make-up niet te verwijderen. It only takes 1 minute.


Maar ik heb geen gevoelige huid? 
Dan zijn deze producten misschien iets voor jou:

*  De verfrissende en verzorgende Micellair Water. Deze is voor de normale tot gemengde huid en bevat Vitamine E.
* De verzachtende en verzorgende Micellair Water. Deze is voor de droge huid en bevat Amandelolie


Nivea Sensitive 3 in 1 Micellair water is te koop voor € 4,59. De fles bevat 200 ml.

Meer interesse in de producten van Nivea? Neem dan zeker een kijkje op Nivea

1 opmerking:

Anna zei

Fijne review! Ik gebruik heel graag micellair water. Het werkt zo snel en goed!