maandag 21 december 2015

Makeup Revolution: I ♡ Makeup I Heart Chocolate

Hoi allemaal


We houden allemaal wel van budgetmerken, en al zeker wanneer deze goed van kwaliteit zijn. Makeup Revolution is één van de opkomende budgetmerken.
Toen ik dit palette zag liggen in de winkel kon ik niet weerstaan. Het ziet er om op te eten uit! 


 Deze chocolade paletten zijn geïnspireerd op die van Too Faced, ( melkchocolade - pure chocolade)  en zijn natuurlijk een stuk duurder.

Er zijn in totaal 3 verschillende chocolade palettes (pure chocolade, melkchocolade en witte chocolade), maar jammer genoeg waren de andere 2 niet meer aanwezig in de winkel. 

Er zitten in totaal 16 kleuren in het doosje, keuze genoeg dus. 




Ik overloop even met jullie de kleuren:
You need Love – Piece Me Together – One More Piece – Love Torn – Stolen Chocolate
Thank Friday – More ! – Pleasure Girl – Meet Chocolate – Unforgivable – Love Divine
Smooth Criminal – Chocolate Love – You Need More – What A Way to Go – Endorphins Ready!


Hier zien jullie enkele swatches. Ik ben echt aangenaam verrast van de kwaliteit van dit palette. De pigmentatie is over het algemeen echt goed. Er zijn wat kleuren bij die minder doorkomen, maar voor deze prijs is het zeker een goede palette.




Hier zie je een make-up look van het palette.
Ik heb volgende kleuren gebruikt voor deze look:
- You need Love
- One More Piece
- Love Torn
- Endorphins Ready!


Mijn mening
Ik ben aangenaam verrast van dit palette. De meeste kleuren zijn echt goed gepigmenteerd en zijn gemakkelijk aan te brengen. De kleuren blenden zich ook gemakkelijk met elkaar. De oogschaduw blijft heel de dag mooi op zijn plaats zitten. Ik kan alleen maar positief zijn over dit palette.

I ♡ Makeup I Heart Chocolate is te koop in 
diverse webshops, Kruidvat (Nederland), Trekpleister (Nederland) en Etos (Nederland) en kost +/- €9,99
Meer interesse gekregen? Kijk dan zeker eens op Makeup Revolution

Liefs Pheedra

Geen opmerkingen: